PRODUŽENI BORAVAK – 1. b i 1. c (2022./2023.)
U 9. mjesecu đaci prvaci započeli su svoje osnovnoškolsko obrazovanje te su se, neki od njih, uključili i u program produženog boravka. Uz pisanje domaće zadaće te vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja, u produženom boravku imamo različite aktivnosti. Na sljedećim fotografijama prikazane su neke od naših dosadašnjih aktivnosti: kino u produženom boravku, posjet školskoj knjižnici i slušanje priče u izvedbi knjižničara Augustina, glumačka radionica, pripreme i navijanje za hrvatsku nogometnu reprezentaciju, igranje društvenih igara, likovne radionice – obilježavanje pojedinih dana u godini (Dan kravate, Sveti Nikola, 100. dan škole, Valentinovo) i drugo.
Učiteljica Matea Tišlar
Svjetski dan pošte
U produženom boravku 1.a i 1.d razreda danas je bilo posebno lijepo. 10. listopada obilježili smo Dan Hrvatske pošte i razgovarali smo o važnosti pošte i poslu poštara. Učiteljica je izradila razredni poštanski sandučić,a učenici su u tajnosti izvukli papiriće s imenima svojih suučenika. Na kraju radnog tjedna otvorili smo sandučić i uzbuđenju nije bilo kraja. U toplom razrednom ozračju čule su se neke lijepe riječi i zahvale,a došlo je i do lavine zagrljaja. Svim djelatnicima Hrvatske pošte želimo sretan njihov dan!
Učiteljica se iznenadila kad su u utorak u boravak umjesto učenika pristigli Spiderman, Hulk, građevinar, princeza, pauk, kirurg i ostali članovi vesele povorke.
Nakon vježbe čitanja i pisanja, svi su se zabavili u napetim karnevalskim igrama i ovojili nagrade.
Da je bar svaki dan karneval!
Fotografije pogledajte u GALERIJI.
Učenici prvih razreda su u produženom boravku obilježili Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje razgovorom o putu kruha od polja do stola. Igrali su razne igre koje uključuju pojmove vezane za kruh. Na kraju je uslijedila kreativna radionica iz koje su se izrodila prava mala umjetnička djela - zlatna pšenica u tehnici kolaža na crnom papiru.
ŠTO JE PRODUŽENI BORAVAK?
Produženi boravak je neobavezni organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada koji se provodi nakon nastave i ima svoje socijalne, odgojne, pedagoške i zdravstvene vrijednosti.
Cilj rada učitelja u produženom boravku je osposobiti učenike za samostalno učenje, za suživot u zajednici uvažavajući prava na različitosti, utjecati na oblikovanje kulturnih, zdravstveno-higijenskih, ekoloških i radnih navika, te na ponašanje u suglasju s moralnim vrednotama, poticati razvoj kreativnosti uvažavajući učenikove sposobnosti i interese, usmjeravati učenikov razvoj pozitivnog odnosa prema sebi, prema drugima i prema radu, utvrđivati i povezivati nastavne sadržaje u slobodnoj igri i osmišljenim kreativnim aktivnostima, isticati radost učenja i motiviranost za učenje.
Rad u produženom boravku nadovezuje se na rad učitelja koji radi u nastavi. Učitelj u produženom boravku ponavlja i uvježbava obrađene nastavne sadržaje, s učenicima piše domaću zadaću, te osmišljava kreativno provođenje preostalog vremena kroz učenje i igru.
Nastavne metode su prilagođene radu u boravku, te uvažavaju potrebu učenika za slobodnim vremenom, organiziranim vremenom kao i samostalnim učenjem uz nadzor i pomoć po potrebi.
Pri osmišljavanju kreativnog provođenja vremena, učitelj vodi brigu o željama i sklonostima učenika, te prema tome uvodi niz različitih aktivnostima kojima će se to i ostvariti: istraživački rad, likovno i literarno izražavanje, dramatizacija, praktični rad, modeliranje, ples i pjevanje, elemente domaćinstva i sl.
Izuzetno je važna redovita komunikacija roditelja i učitelja u boravku radi dobrobiti svakog učenika. Putem individualnih razgovora s učiteljem iz boravka, roditelji mogu saznati važne pokazatelje razvoja djeteta, kakvo je bilo u školi, kako usvaja nastavne sadržaje prilikom uvježbavanja, koliko je spremno pomoći drugome i kako prihvaća pomoć, kako radi u grupi, kako se ponaša, koliko sudjeluje u održavanju urednosti učionice i sl.
Za vrijeme boravka izmjenjuju se odmor, vrijeme, za pisanje zadaće i slobodno organizirano vrijeme ,dok učenici imaju osigurana i tri obroka: doručak, marenda i užina.
Okvirna satnica rada u produženom boravku
PRIJEPODNE (7:00 – 12:15-prvi razred, 7:00-13:00- drugi razred)
7:00 – 8:45 slobodno vrijeme, igre za vježbanje i ponavljanje
8:45 – 9:05 doručak
9:10 – 10:40 pisanje domaće zadaće, vježbanje i ponavljanje
10:45 – 11:30 organizirano vrijeme (radionice, matematičke i jezične aktivnosti, čitanje priča, gledanje filmova, obilježavanje pojedinih dana u godini itd.)
11:30 – 12:00 ručak
POSLIJEPODNE (11:30 – 17:00)
11:30 – 12:30 slobodno vrijeme
12:30 – 13:00 ručak
13:00 – 15:00 pisanje domaće zadaće, vježbanje i ponavljanje
15:00 – 15:20 užina
15:25 – 16:10 organizirano vrijeme
16:15 – 17:00 slobodno vrijeme
SATNICA OŠ BISTRA
MŠ POLJANICA
PRIJEPODNE
POSLIJEPODNE 0. sat 12.10 – 12.55
|
Dnevni tisak |
Knjižnice |
Časopisi |
Udžbenici |
ZANIMLJIVOSTI |